ENG  RUSTimus Online Judge
Online Judge
Задачи
Авторы
Соревнования
О системе
Часто задаваемые вопросы
Новости сайта
Форум
Ссылки
Архив задач
Отправить на проверку
Состояние проверки
Руководство
Регистрация
Исправить данные
Рейтинг авторов
Текущее соревнование
Расписание
Прошедшие соревнования
Правила
вернуться в форум

Обсуждение задачи 1254. Крепкий орешек

Need Help!!! WA4
Послано Lebedev_Nicolay[Ivanovo SPU] 20 янв 2009 00:05
I use simple BFS, but I have wa4;
Can anybody help me???
Re: Need Help!!! WA4
Послано Vedernikoff Sergey (HSE: EconomicsForever!) 20 янв 2009 00:29
BFS doesn't work here, since you have edges of different lengths, that's why WA. Think of other algorithm
Re: Need Help!!! WA4
Послано OpenGL 20 янв 2009 18:23
I used BFS and got very fast AC
Re: Need Help!!! WA4
Послано Lebedev_Nicolay[Ivanovo SPU] 22 янв 2009 22:35
OpenGL, can you check my solution, if yes - give me your mail.
Re: Need Help!!! WA4
Послано Vedernikoff Sergey (HSE: EconomicsForever!) 22 янв 2009 23:54
2 OpenGL: if you use BFS with dequeue - then yes, it's OK. But usual BFS with queue - it's WA
void438@mail.ru
Послано OpenGL 22 янв 2009 23:58
void438@mail.ru
Послано OpenGL 22 янв 2009 23:59